View Poll Results: Di kuadran sebelah mana kamu mendaftar?

Voters
109. You may not vote on this poll
  • NE / Timur Laut

    26 23.85%
  • SE / Tenggara

    34 31.19%
  • SW / Barat Daya

    38 34.86%
  • NW / Barat Laut

    11 10.09%
Page 2 of 32 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 318

Thread: Lounge Final Travian Tournament 2014

  1. #11

    Default

    Quote Originally Posted by Kenjiro View Post
    mungkin..........
    pemain berkualitas dari indo dah banyak yg malas main, krn banyak kasus dari traviannya sendiri sepertinya.
    Rame tuh di grup GARUDA di BBM .. banyak kok yang dapat undangan ..
    Animal udah Pensi, makasih All ke ke ke ke ke ke ke ke

    Thanks berat to all friends: a[L]s (s3 1), [U] (Universe) (s4 1), [U] (Ultimate) (s6 1), ACDC (s8 1), Dragon (s5 2), [U] Ultimate {s7 ss2 last server reunion), Nation: GARUDA

  2. #12

    Join Date
    Mar 2013
    Location
    Surabaya
    Posts
    59

    Default

    kuadran mana ya jadinya??

  3. #13
    kurcaci_boy's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    di bawah Jamur
    Posts
    78

    Default Dapat tiket euy!!!

    Dear Travian player,
    There are just a few more days until the start of the Travian Tournament Finals 2014! You must register for the final, now!

    The Final starts on 20th October 2014 and will be held on a 2x speed T4.4 server.

    Please notice: your registration code is only valid till 19th October 2014.

    Please register before this date to secure your participation in the final.





    Here are your personal access data for the final server:

    Link: http://www.travian.com/?server=comf#register
    Your personal registration code: 123456789xxxxxx

    During the championship, you can track the current tournament highlights and statistics at tournament2014.travian.com/.

    Good luck in the Finals and have fun with Travian!

    Your Travian Team

    Please note:
    Gold can only be bought on the tournament server. Remaining credits will expire at the end of the tournament.

  4. #14
    jxon's Avatar
    Join Date
    Sep 2013
    Location
    Merauke
    Posts
    55

    Default

    newbie gan.. mohon bimbingannya.. .. kalau ada yang mau donator gold juga boleh.. hehehehe..

  5. #15

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Bogor
    Posts
    53

    Default

    ini ngumpulnya di sebelah mana nantinya?
    Love is like a fire in a hole, just suck it and burn it. dont try to enter its very hot...

  6. #16

    Default

    jadinya di kuadran mana bro? butuh kepastian
    Cinta akan indah bila diekspresikan
    [GO]MERC,a[L]s,F1M,NCS AoN

  7. #17
    kurcaci_boy's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    di bawah Jamur
    Posts
    78

    Default

    seminggu lagi mulai tapi belum ada kepastian daftar di sebelah mana

  8. #18

    Default

    Info terakhir dari grup BBM spawn di SW-Barat Daya,
    sewaktu start (tanggal 20) atau sehari sebelumnya pastikan membuka forum dulu, sapa tw ada perubahan. klo ga da info, berarti tetap seperti info terakhir (di SW)
    APAC TT 2014 Qualification FairladyZ-GARUDA
    TT 2014 Final - FairladyZ

  9. #19
    kurcaci_boy's Avatar
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    di bawah Jamur
    Posts
    78

    Default

    oh gitu ya
    ok lah nunggu tgl 19 aja untuk kepastiannya

  10. #20

    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Bogor
    Posts
    53

    Default

    kira2 tim dari indo berapa orang ya? udah ada bayangan?
    Love is like a fire in a hole, just suck it and burn it. dont try to enter its very hot...

Page 2 of 32 FirstFirst 123412 ... LastLast

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •